Diverfesta

T'aventures a sentir la diverfesta?

Aquest dissabte 20 de maig a la La Salut celebrarem la Diverfesta, una diada festiva i lúdica organitzada per la Fundació Salut Alta!

Concebuda com una festa participativa per fomentar la cohesió social i l’esperit cívic al barri, infants i famílies podran gaudir de jocs, tallers, actuacions, menjars del món i un munt d’activitats que tindran lloc a la Plaça Antonio Machado de La Salut de 10h a 14h del matí.

En efecte, es tracta d’una de les iniciatives més esperades tant per professionals i voluntariat com participants i famílies de la Fundació. De fet, durant aquestes setmanes prèvies tota la entitat s’ha anat involucrant en els preparatius d’aquesta gran festa. Preparar activitats i material, crear l’ambientació, assajar actuacions…

A més a més, enguany hem incorporat una novetat en el procés: un concurs de cartells!!! Així doncs, infants i adolescents han presentat propostes de cartells i, finalment, s’ha generat el cartell oficial de la Diverfesta 2017 a partir de tres candidatures presentades!

Tot plegat és un procés viscut amb molta emoció que culminarà el mateix dissabte on totes les activitats s’emmarcaran sota el lema “Aventura’t a sentir“, seguint amb el treball d’educació emocional dut a terme al llarg del curs, convidant a posar les emocions en joc.

I tu, t’aventures a sentir la Diverfesta 2017?