Voluntaris

Celebrem la VII jornada de voluntariat

A la Fundació tenim algunes activitats que vivim amb especial il·lusió i una d’elles és, sense cap dubte, la Trobada de Voluntariat!

Ja fa vuit anys que voluntaris i professionals ens dediquem un petit espai per poder conèixer-nos, compartir el treball fet i les inquietuds que ens mouen per caminar plegats cap a un mateix horitzó. És per això que aquest passat dissabte 18 de febrer vam aplegar-nos a la Fundació per compartir un matí amb molta activitat.

A primera hora vam aprofitar el bon dia que feia per fer una passejada pel barri on, a través d’alguns punts informatius, es va poder exposar l’activitat i situació de la Fundació durant l’últim any, així com obrir un espai d’opinió i interacció entre els participants. Després d’una petita parada per esmorzar, tot seguit, es va convidar als assistents a aventurar-se a sentir el treball d’educació emocional que s’està realitzant als diversos projectes de l’entitat. Va ser una estona molt profitosa on, a partir de la propia vivència, es van obrir debats i reflexions sobre emocions agradables i desagradables que omplen motxilles i la importància de saber-les gestionar per garantir un benestar personal i social.

Finalment, vam celebrar l’èxit de la trobada amb una deliciosa macarronada, amb la satisfacció de veure com amb els anys encara es manté l’essència que ens fa ser com som, i amb el desig de poder anar augmentant poc a poc aquesta gran família!