Imatge o vídeo destacat
Ens preparem pel 8M!
Celebrem comunitàriament el Dia Internacional de les Dones amb les dones de FAR de la Fundació Salut Alta, el projecte Paidós Badalona i el Servei d'atenció al risc d'exclusió residencial (SARER).
L'acte havia de ser a la plaça Antonio Machado per poder una marxa cap a la plaça de la Dona, però la pluja va fer que ens reuníssim al local dels adolescents de la Fundació.
En petit comitè, vam fer totes juntes una activitat. En una pancarta gran vam compartir missatges positius i un altre on vam omplir una silueta d'una dona amb papallones on hi havia escrits noms de dones referents.
Va ser un espai de reflexió, comunitat i confiança on algunes d'elles van expressar la soledat que moltes dones senten en tenir familiars lluny.