Trobada inici curs.jpg

Nosaltres ja estem preparades! I tu?

D'Autonomia a la Conreria! És el segon any que iniciem el curs amb la trobada d'equip. Una jornada de treball intern fora dels espais habituals de l'entitat on aterrem, tornem a abraçar als companys i companyes i donem el tret de sortida a un nou curs a la Fundació Salut Alta.

Sembla típic i tòpic, però prendre distància ajuda a observar les coses des de diferents perspectives. Això és molt necessari per projectar futur, començar a actualitzar les línies estratègiques de l'entitat, definir el lema del curs, constituir les Comissions de Treball del curs, aquells espais interns on per grups tractem temes que considerem rellevants com a equip: sostenibilitat, feminismes, diversitat, cura de l'equip...

Ja sabeu que la Fundació es troba a la part més alta del barri La Salut, però l'entorn del Parc de la Serralada de Marina ens regala unes vistes immillorables de la ciutat de Badalona que van molt bé per connectar amb la realitat que ens envolta i que travessa la nostra activitat socioeducativa.

La trobada d'inici de curs és un espai per motivar l'equip, reforçar l'autoconeixement del grup i fer créixer els vincles amb dinàmiques mogudes, jocs de cartes, música... També ens dona l'oportunitat de gaudir de moments per estar amb nosaltres mateixes i, individualment, fer un petit seguiment del nostre creixement personal i connectar amb l'essència de l'educació amb texts com "Acompanyar, estimar, ser-hi" d'en Carles Capdevila escrit al Diari ARA el 16/07/2016.

Podem anunciar-vos que el lema del curs està a punt de sortir del forn! Diem adeu tímidament a l'"Educant per créixer" que ens va acompanyar durant el curs passat amb motiu de la celebració del 20è aniversari de l'entitat i iniciem un viatge cap a la interioritat.

Hem tornat amb les piles carregades, molta il·lusió i ganes de començar un nou curs al vostre costat. Ens hi acompanyeu? Us desitgem un curs fantàstic!