20240722 - portada memòria23

Ja tenim aqui la Memòria 2023!

Podeu consultar la publicació on descobriràs els trets més significatius d’un any en què hem seguit presents al barri acompanyant i oferint oportunitats socioeducatives durant el curs i a l’estiu a nens, nenes i adolescents que participen en els projectes de l’entitat.

A més, aquest curs destaquem el desplegament de l’Àrea Comunitària que, amb el projecte cocreat amb els centres educatius de l’entorn, ha aconseguit implicar un major nombre d’infants, adolescents, famílies i equips educatius de les escoles i instituts del Districte IV de Badalona, per promoure un entorn protector.

Inspirades pel lema “Prenem part”, per tal de treballar la participació a l’entitat, hem seguit potenciant el treball en xarxa al territori, com la presència activa al projecte de Barris i Comunitats, i seguim creient en el potencial de la comunicació i la incidència fent d’altaveu de la realitat del barri.

A nivell intern, destaquem l’esforç en consolidar l’equip a través de la formació i la identitat amb la Fundació, així com l’agraïment de totes les ajudes materials i monetàries rebudes que permet fer un treball sostingut a llarg termini amb les persones en situació de pobresa severa de Badalona

L'equip i el Patronat de la Fundació Salut Alta et desitgem una molt bona lectura!

20240722 - Memòria 2023

Us convidem a llegir la Memòria per fer-vos partícips dels trets més destacats. Esperem que gaudiu d'una bona lectura estiuenca!

Llegeix la Memòria!

Pots accedir a la versió en pdf .

Volem saber la teva opinió, què t'ha semblat? T'animem a compartir la teva opinió a les xarxes socials amb l'etiqueta #memòriaFSA.