20240127 - Trobada de Voluntariat.jpg

XV Trobada de Voluntariat!

Dissabte 27 de gener, vam celebrar la XV Trobada de Voluntariat de la Fundació. Un espai de reunió entre voluntaris, voluntàries i equip professional per a donar visibilitat a les seves accions i fomentar la vinculació amb l'entitat.

Després d'un primer espai d'acollida amb cafè i pastetes, la Núria Pané va donar la benvinguda a totes les persones presents i va informar del traspàs de l'Àrea de Voluntariat a la companya Míriam Ibáñez. Fins a finals de curs anirà coneixent a tot l'equip de voluntàries i promourà la participació en les futures activitats de l'entitat.

Per prendre consciència sobre la nostra tasca a la Fundació i conèixer la implicació en els diferents projectes de les persones presents a la jornada, vam fer una dinàmica creativa en grups. En una cartolina havien de plasmar què és per nosaltres la Fundació i com l'explicaríem a algú que ens pregunta: Què fas al teu voluntariat de dilluns a la tarda? Què és això de FAR? Què vas fer a l'estiu quan eres voluntària? Els diferents grups van poder compartir les seves obres i algunes reflexions sorgides durant l'activitat. Un espai molt enriquidor, acollidor i motivador.

Després d'agafar forces, vam reprendre la 2a part de la trobada endinsant-nos en la celebració dels 20 anys de l'entitat. L'Anna Martínez, directora de la Fundació, va posar a prova els nostres coneixements de la Fundació Salut Alta. Una mena d'escalfament per a organitzar la celebració conjuntament i de forma participativa. La dinàmica va consistir a recollir propostes i idees per la Diverfesta dels 20 anys que tindrà lloc el 20 d'abril a la Plaça Antonio Machado. Cada persona tenia un retolador i havia d'anar apuntant allò que creu que estaria bé fer.

Com podreu veure en el recull d'imatges, l'obsequi de la Trobada de voluntariat d'aquest any ha estat una tassa. Volem que totes les persones vinculades a l'entitat, gaudeixin de la sensació de calma i caliu que sovint ens aporta una tassa de cafè, te o llet amb xocolata. Que cada vegada que entren per la porta de la Fundació, trobin un espai de caliu, d'ambient familiar i afectiu.

Per a nosaltres la jornada és també un reconeixement a la dedicació dels voluntaris i voluntàries per implicar-se a transformar la realitat del barri. Estem molt agraïdes de tenir un equip de voluntariat alegre i motivat.

Moltes gràcies a tots els que vau participar de la trobada i, també un fort agraïment a totes les persones que no ens vau poder apropar, però que formeu part del nostre dia a dia i doneu sentit a l'acció de voluntariat a la Salut Alta.