nadal_2023_creixerambmajuscules.png

Aquest Nadal, volem #CréixerEnMajúscules!

El darrer Informe sobre l’estat dels drets de la infància i adolescència a Catalunya elaborat per la Plataforma d’Infància de Catalunya (PINCat) ens desvelava dades alarmants.

A Catalunya,1 de cada 3 infants, es troba en
risc de pobresa o exclusió social

Des de fa 20 anys a la Fundació Salut Alta treballem perquè les persones del barri tinguin una vida digna, oferint entorns acollidors i serveis socioeducatius de qualitat que vetllin pels drets i lluitin contra lel risc de pobresa i l'exclusió social de tots i totes.

Davant d'aquest context, hem decidit que aquest Nadal defensem poder #CréixerEnMajúscules i això vol dir gaudir d'espais segurs i viure recorreguts educatius en igualtat d'oportunitats.

Donar suport en la cobertura de necessitats bàsiques, oferir espais acollidors i de proximitat, atendre les seves necessitats emocionals és molt important per garantir el seu benestar.

Per fer possible aquest acompanyament, engeguem la campanya #CréixerEnMajúscules, una iniciativa de microdonacions econòmiques per finançar els diferents projectes de la Fundació i oferir entorns acollidors i activitats socioeducatives al barri de la Salut Alta.

Vols sumar-te al repte i omplir el marcador de donatius? Aquí t'expliquem com fer-ho!

nadal_2023_.png

A més, també pots fer arribar la teva aportació fent una transferència bancària al número de compte ES52 2100-0463-81-0200082746 amb el concepte "Créixer en majúscules" o a través de Bizum amb el codi 33399.

Moltes gràcies de tot cor!