20210421- Bongo tiene un secreto (2).JPG

"Bongo tiene un secreto"

Recordeu que fa uns anys vam posar les #emocionsenjoc?

Seguint el lema "Aventura't a sentir" vam dedicar el curs a formar-nos i crear activitats per aprofundir en l'educació emocional, pilar transversal que defineix la metodologia de la nostra acció educativa.

Ralment les sessions formatives a càrrec de SEER Salut i Educació Emocional han donat molts fruits a la Fundació! Ja sigui amb la creació de dinàmiques per treballar amb infants, adolescents i famílies; els tallers "Aprèn i Emociona't" a les escoles; i, fins i tot, han estat font d'inspiració d'un conte infantil.

Sí, ho heu llegit bé. A finals de l'any 2017 va començar a idear-se un projecte personal que aquest mes d'abril ha vist la llum: la Maite i la Isa, educadores de l'entitat, van escriure i il·lustrar respectivament "Bongo tiene un secreto", un conte infantil per treballar la gestió emocional!

Literatura infantil per conèixer les emocions n'hi havia força però en el moment de fer un pas endavant i treballar-ne la seva gestió el ventall d'opcions es reduïa. Per això van dissenyar en Bongo, un peix que a través dels seus amics i amigues descobreix diferents recursos per gestionar estats emocionals que viu. A més, el conte incorpora algunes dinàmiques pensades per a treballar amb els nens i nenes un cop llegida la història.

Des de la Fundació estem molt contentes de la iniciativa i que en Bongo sigui ja una realitat: enhorabona a les autores! I per als futurs lectors i lectores, esperem que us agradi i que descobriu amb quin personatge us identifiqueu més.

Actualment el conte es pot comprar online i els beneficis van per les seves creadores. Per a més informació i adquisició, feu clic al següent botó.

Comprar "Bongo tiene un secreto"