A100

Descobrint Badalona amb A100

Tot i que gairebé no ens hem adonat, ens trobem ja a la meitat del primer trimestre. Sembla que fos ahir quan encetàvem un nou curs: les reunions de preparació, les retrobades i benvingudes amb els joves, la preparació dels tallers i les activitats, l’adaptació a nous companys i nous voluntaris,…

Amb un nou lema per bandera i amb l’objectiu de millorar la qualitat del nostre recurs, començàvem el curs amb les energies renovades i un munt d’idees i propòsits per seguir amb la nostra feina. Tenim novetats, com un nou espai d’aprenentatge o una adaptació de l’horari però, alhora, la base de l’educació emocional segueix sent ferma, ja que els tallers que cobrien aquest àmbit segueixen sent un punt fort dins el projecte.

A més a més, el curs passat vam detectar que, tot i que els joves viuen a la ciutat de Badalona, en coneixen molt poc d’aquesta i, per això, vam decidir que al llarg d’aquest curs aproparíem la ciutat als nostres joves, o els joves a la nostra ciutat!

Així doncs, com no podia ser d’altra manera, vam aprofitar la primera sortida del trimestre per fer  una excursió pels indrets més bells i coneguts de Badalona: vam començar al Pont del Petroli i la platja i vam acabar al parc de Can Solei i Ca l’Arnús aprofitant el trajecte per gaudir de la Rambla i el Passeig Marítim.

A aquestes alçades del trimestre, seguim adaptant-nos als canvis i amb ganes de continuar aportant el millor de cadascuna de nosaltres. I ja pensant en la propera festa… la Festa de Nadal!