Buscar, trobar i comprometre's

Aquest mes de setembre, entre les reunions de preparació i programació del curs, també han tingut lloc algunes activitats amb el voluntariat de la Fundació.

Per una banda, hem celebrat una trobada amb els voluntaris i voluntàries que ens acompanyaran aquest curs, dedicant un moment per compartir somnis, objectius i motivacions de cada projecte!

Per l’altra, amb les entitats que treballen en el sector social de la Companyia de Jesús a Catalunya hem compartit una jornada de difusió d’ofertes de voluntariat. Així doncs, sota el lema “Fes voluntariat, transformem la realitat”, s’han pogut presentar possibles experiències de voluntariat ressaltant l’esperit de compromís i servei que implica una acció d’aquestes característiques, així com la capacitat de transformació social i personal que se’n deriva.

De moment ja hi ha gent que ha buscat, trobat i s’ha compromès a alguna activitat per aquest curs. I tu, t’animes a viure una experiència de voluntariat amb nosaltres? Mira l’agenda i, si veus algun espai a les tardes, no dubtis de contactar amb nosaltres. Aquí tenim un lloc per a tothom!