Agraïment

Una festa d'agraïment

A100 va néixer fa dos anys amb un grup d’adolescents que feia anys que ja formaven part de diferents projectes de la Fundació. La majoria d’ells, des de ben petits que venien a passar les tardes amb nosaltres i havien fet dels espais de la FSA, casa seva. Enguany ens trobàvem amb una situació nova per nosaltres: quatre d’ells acabaven l’educació secundària obligatòria i el proper curs ja no participarien del projecte.

Davant aquest esdeveniment, les educadores del projecte, amb el suport de l’equip directiu i coordinacions de programes i projectes, vam decidir fer una festa. No una festa de comiat, ni de graduació, ni de res que fes referència a un adéu, doncs no serà així. Una festa d’agraïment. Per tots els anys viscuts amb nosaltres i per tots els moments compartits.

Així doncs, el dia 4 de juliol vam reunir als joves i a les famílies dels protagonistes, a membres del patronat, voluntariat, a l’equip educatiu actual i a aquells que ja no hi són però que han format part de l’aventura, etc. Va ser una tarda molt emotiva, amb parlaments tant d’antics educadors com dels actuals, amb paraules plenes de sentiment per part dels tres joves i l’orgull de les mares que hi eren presents

Com en totes les festes, va haver-hi berenar i temps per compartir, de forma més distesa, tants anys junts, tants moments que sempre recordarem i tants records que tant ells com nosaltres guardem i guardarem al cor eternament.

Una vegada més, MOLTES GRÀCIES María, Naveed, Houda i Chaimae!