Sant Jordi

Princeses i cavallers, escriptors, lectors i il·lustradors

La setmana passada vam viure a ApreniJoc i Centre Obert la setmana literària a la Fundació. La imaginació, uns quants colors, molts papers, llapis, escriptura i creativitat van anar omplint les nostres hores. La Diada de Sant Jordi ja era aquí!

En primer lloc, els dies previs vam estar preparant els nostres Jocs Florals, amb un concurs de dibuixos, cartells, microcontes i narracions extenses. El jurat va haver de deliberar entre molta competència, ja que molts candidats s’havien presentat. Però, un cop establertes les categories, van repartir tres premis entre els grups de petits, mitjans i grans.

A més a més, cadascun dels participants es va endur a casa una aventura pròpia, en forma de conte, àlbum il·lustrat o novel·la. Una gran sorpresa de Grupo Anaya i la revista Librújula, que va enviar-nos un drac carregat de llibres per a tothom. Moltes gràcies!

Arribant a la fi del nostre relat literari, divendres la plaça Antonio Machado de La Salut es va omplir de gom a gom amb activitats preparades per entitats i grups del barri com la biblioteca de Llefià, Òmnium Cultural, Dones en Moviment, Serveis Socials i el nostre equip educatiu, entre d’altres. Punts de llibre, maquillatge, dibuixos de Sant Jordi, jocs al carrer, punteria i jocs de taula. Tot formava part d’una gimcana en la qual, si aconseguíem passar quatre de les diferents proves que hi havia, podíem obtenir un seguit d’aventures en forma de llibre. Quin bon premi literari!!!