El RAP de la fundació

El RAP de la fundació!

El temps passa volant i ja fa un mes que els projectes han començat les seves activitats! Voleu saber com ha anat l’inici de curs i els reptes que es plantegen? Aquí us deixem una Ràpida Actualització de Projectes… el que anomenem el RAP de la Fundació! Llegiu, llegiu…!

APRENIJOC comença una nova aventura! Ens volem endinsar sentint-nos exploradors de les emocions. Amb un nou equip educatiu al capdavant, treballarem les emocions al llarg d’aquesta expedició tots junts. Petits i mitjans formaran part d’un mateix grup en l’hora de reforç escolar i explorarem conjuntament tres àrees: el cos humà, el temps i el món! Els grans han treballat personalment un objectiu propi de cadascú i el treballaran al llarg del curs, alhora que ajudaran els petits a primera hora, en el moment de la lectura. És hora de sentir, emocionar-nos i endinsar-nos en aquesta aventura!

CENTRE OBERT ha començat amb la il·lusió dels nens al créixer i avançar de grup i de tenir nous companys i noves educadores a qui escoltar i de les qual aprendre! Centre Obert ha començat amb un conjunt d’activitats per a realitzar, d’horaris establerts i de dijous de canvis on, com a prova pilot, primer ens divertim jugant per després divertir-nos estudiant. Centre Obert ha començat amb força, motivació i, sobretot, amb molta il·lusió!

A100 inicia el segon curs del projecte amb un munt de novetats! Novetats al reforç, on comencem amb una breu relaxació per prendre consciència de la respiració i postura del cos. Novetats en la creació de comissions de treball i manteniment de les que funcionaven, com la de veterans per assessorar i reflexionar sobre el propi projecte. Novetats en l’organització i realització de voluntariat dels joves com a referents en altres projectes de la Fundació. I, finalment, també tenim novetats en els berenars, incorporant galetes, fruits secs, iogurts i pa amb embotit!

FAR també ha començat la seva activitat, enguany reincorporant cursos de català, sumant noves voluntàries i introduint sessions d’informàtica com a eina d’aprenentatge a les classes! Alhora, s’ha iniciat el curs de “l’EGI”, és a dir, l’espai de guarda infantil, que aquest curs té un repte molt important: canviar de nom! Així doncs, si teniu propostes, ja sabeu que estarem encantats de rebre-les!