Empezamos

3, 2, 1... comencem

Després d’aturar l’activitat de la Fundació durant el mes d’agost, setembre és el mes de tornar a engegar motors, amb nous propòsits i energies renovades. Les ganes de començar i emprendre mil projectes mai falten, però abans d’iniciar l’activitat amb els infants i famílies, cal dedicar temps a la planificació, a la formació i als espais de trobada per compartir moments tant amb l’equip professional com voluntari.

En aquesta línia, aquest mes de setembre l’hem fet portes endins. Per una banda, hem fet una sortida d’equip per treballar qüestions generals de l’entitat. Per l’altra, hem compartit una formació amb altres companys de les entitats del Sector Social Jesuïta de Catalunya a Lleida sobre “L’Acció social des de l’espiritualitat ignasiana”. A més a més, hem dedicat unes sessions per formar-nos en competències emocionals amb l’Associació SEER, per tal de poder reforçar el perfil d’educadors emocionals en els nostres projectes i equip. Finalment, també hem dedicat aquest setembre per trobar-nos amb el voluntariat de la Fundació i poder explicar les novetats organitzatives, així com compartir les motivacions personals de cadascú.

Amb tot, aquest mes ja arriba als seus últims dies, i ara si que ja estem del tot preparats per iniciar un nou curs amb els nostres infants, joves i famílies! Som-hi? 3, 2, 1… comencem!