Motxilla 2016 Repte assolit

Diversió, noves experiències, aprendre, jugar, conèixer l’artista que portem dins, compartir, remullades amb els companys, descobrir nous paisatges…

Sovint no és tan important el què fem sinó el que ens enduem de cada experiència viscuda, i així ho demostren les respostes dels infants i adolescents de la Fundació en preguntar sobre les activitats del Casal d’Estiu!

Ara bé, és evident que tot això no hagués estat possible si no s’hagués pogut gaudir d’un dia ben refrescant a les piscines de Can Dragó o el parc aqüàtic de l’Illa Fantasia; si no haguéssim pogut fer d’investigadors al Museu Nacional d’Art de Catalunya; si no haguéssim experimentat la música a l’Auditori o les acrobàcies al Circ Raluy; o ara no podríem estar somiant si de grans volem ser bombers, si no haguéssim pogut conèixer de ben a prop el dia a dia d’aquesta professió. A més, aquest any hem pogut compartir activitats amb altres adolescents a l’Espai B2O*, hem descobert nous llocs com el Salting Badalona i hem visitat la fàbrica d’una beguda que ens encanta… el Cacaolat!

Des de la Fundació volem agrair a totes les persones que amb les seves aportacions han fet possible que les motxilles de 90 nens, nenes i adolescents s’hagin omplert de bons moments i experiències. De ben segur que el que han viscut aquests dies són records que no oblidaran fàcilment. A més, també cal tenir present totes aquelles empreses o entitats que han col·laborat per facilitar la participació a algunes activitats, així com els voluntaris que ens han acompanyat. Entre tots i totes hem fet un Casal d’Estiu molt complet amb una oferta ben variada i de qualitat!

I com que una imatge val més que mil paraules… aquí teniu un breu recull de tota aquesta activitat!