Activitats

Junts hem arribat més lluny

Un any més, el barri de La Salut de Badalona ha pogut gaudir d’un dels únics actes festius i lúdics realitzats a la zona, celebrant la Diverfesta de la Fundació Salut Alta.

Concebuda com una festa oberta i integradora, de tots i per a tots, i en línia del lema d’enguany “Junts podem arribar més lluny”, és rellevant destacar la participació dels infants, voluntaris, professionals i famílies vinculades amb l’entitat tant en la preparació com la realització, així com el treball en xarxa amb diverses entitats o col·lectius.

D’aquesta manera, la Diverfesta s’iniciava el dissabte 21 de maig a les 10h del matí a la Plaça Antonio Machado amb diversos estands on poder fer varietat de tallers, tast de menjars d’arreu del món, espais oberts d’opinió i photocall, i jocs per a totes les edats. En especial, cal destacar el furor el racó de henna, dinamitzat per mares d’infants de la Fundació, i l’èxit que van tenir els jocs de fusta gegants cedits per l’Òmnium Cultural de Badalona. A les 11h s’obria un nou espai, un taller de circ a càrrec dels membres de la companyia Circulant, que van fer despertar l’interès dels malabars a molts nens i nenes! Una hora més tard, la plaça gaudia d’unes actuacions de hiphop realitzades pel grup de competició “Black Coffee” i, per últim, una animació infantil tancava el matí de festa fent cantar i ballar a tots els participants.

Des de l’organització estem molt contents de la consolidació d’aquesta festa a les agendes del mes de maig i esperem que hi hagi més oportunitats per donar vida a un barri que, encara ara, es troba mancat d’oportunitats lúdiques com aquestes. Moltes gràcies a tots i totes els que ens vau acompanyar en aquesta nova edició de la Diverfesta!