FAR

La màgia de FAR

“Conta una llegenda que en un àrid i remot regne va aparèixer un dia un gran mag. Tots els seus habitants van demanar audiència per sol·licitar la seva ajuda i el mag, gustós, es va oferir a escoltar-los.

El primer en parlar fou un home: – Gran mag ens falta d’algú que ens faci companyia i ens sentim acollits. Després va venir el bou i digué: – Senyor mag, treballo sense descans durant l’hora de sol. Gran és la meva fatiga i la meva resistència és cada vegada menor… La cabra continuà: – Poderós Senyor, estic exposada a la persecució de tot el món. No tindré la gràcia de tenir un amic que m’escolti i defensi? Després, va sorgir un ocellet i va suplicar: – Senyor, en aquestes terres àrides no tinc recursos per construir un nou niu…

El gran mag va somriure i va marxar. Al dia següent, on abans només hi havia àrida Terra, un bell i majestuós bosc ocupava el seu lloc.”

El projecte de Formació, Acompanyament i Relació per a dones del barri (FAR) no és només un espai on les dones vénen a aprendre castellà, sinó que també és també un lloc on se senten acollides, acompanyades, escoltades i valorades. On poden tenir unes hores a la setmana per a elles i descansar de les seves preocupacions compartint les seves experiències i vivències, i on, a més, aprenen i es formen com a persones.

Nosaltres no som grans mags, però des del projecte, professionals i voluntaris intentem plantar petites llavors que estem segures que amb el temps donaran el seu fruit!