Foto de la VII Trobada de Voluntaris

VII Trobada de voluntaris de la fundació

Com ja és tradició, l’últim dissabte del mes de febrer la Fundació va obrir les portes per acollir la VII Trobada de voluntaris i voluntàries de la Salut Alta.

La jornada va començar amb una presentació de l’entitat explicant els fets més destacats del 2015 i, després d’una breu dinàmica inicial, es va donar pas a una xerrada formativa sobre la figura de l’agent de canvi com a transformador social a càrrec d’Irene Santiago  i Alain Mullenex, de Voces con Sentidos. La presentació va incloure reflexions al voltant dels valors que cadascú té, de la importància de l’actitud de servei, del poder col·lectiu i del poder personal. Finalment, després d’una estona de treball en grups, es va dedicar la última part de la sessió a posar en comú les idees que s’havien anat comentant.

Va ser un matí molt profitós, dinàmic i participatiu per prendre consciència de la figura i responsabilitat del voluntariat, tot donant color a la tasca que s’efectua tant de manera quotidiana com en ocasions puntuals. Alhora, un any més va suposar el punt de trobada entre equip professional i voluntariat, que van finalitzar amb un boníssim dinar de germanor amb gairebé la quarantena de persones que hi van participar!