Voluntaris

"Construïm hospitalitat" a la tercera trobada de voluntaris del sector social

El dissabte 23 de gener vam participar a la tercera trobada de voluntaris i voluntàries de les entitats que formen part del sector social de la Companyia de Jesús a Catalunya. Les organitzacions convocants eren la Fundació La VinyaArrels Sant IgnasiFundació Carles BlanchFundació Salut AltaMigra Studium i Cristianisme i Justícia.

Així doncs, sota el tema “Construïm hospitalitat“, un grupet de voluntàries de la Fundació van gaudir d’una jornada de formació amb la ponència de Miguel González, director de la Fundació Social Ignacio Ellacuría de Bilbao i coordinador del Servei Jesuïta Migrants.

En el següent enllaç podreu veure el resum de la trobada: “Construïm hospitalitat”: trobada de voluntariat de les entitats del Sector Social (Jesuïtes Catalunya